I fredags var jag världens lyckligaste

Jag har försökt hela dagen att lägga upp ett videoklipp med Erik och en bild. Men det fungerar aldrig.
Så nu ska jag se om det går att lägga upp bara text ...
Skitstörande är det !!

I torsdags var jag världens lyckligaste iallafall .. Jag fick se E.M.D.
Hoppas det går att lägga upp den bästa bilden av dom alla ...



Dom åkte iväg i deras bil, och när jag såg att Mattias virade ner fönsterrutan så sprang jag efter en liten bit.
Skrek på Erik och frågade om jag fick ta en bild ...
Ojojoj säger jag bara !! Han är ju bara SÅÅÅ SNYGG !!

Videoklippet lägger jag upp någon annan gång, när det vill fungera.
Och resten av bilderna lägger jag upp när det vill fungera också. Hoppas snart !!

Jag är iallafall världens lyckligaste och sitter och tänker på Erik 24/7. Jag drömde om honom inatt till och med.
Det är helt sjukt ... Jag har aldrig varit något fan av artister och så ..
Erik är den första... Och enda ... Och bästa ... Och den snyggaste av dom alla.
PUSS PÅ DIG ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0