Samma visa, dag ut och dag in

Det känns som att det enda jag skriver i min blogg nu för tiden är.
" Godmorgon. Jag är inte på humör idag... "
" Nu är jag hemkommen ifrån jobbet och jag är supertrött .. "
" Jag tror jag börjar bli sjuk ... "
" Ikväll kan jag inte skriva mer för jag ska vara med Michael... "

Men tyvärr. Så är jag alltid trött på morgonen när jag vaknar. Och när jag kommit hem efter en lång arbetsdag ( 9 - 19 oftast ) så är jag oftast trött. Och det borde ni även ha förståelse för att jag är efter 10 timmars arbetsdag.
Och att jag känner mig sjuk jämt är nog bara för att jag känner efter för mycket. Men det senaste har jag haft jobbiga huvudvärker och kallsvettig. Har tyvärr ingen aning om vad det kan vara. Men lite beror nog på jobbet ..
Får väl se om det går över, eller också får jag väl gå och knarka i mig alvedon. Hahaha !!

Och ja.. Att jag skiter i bloggen när jag är med Michael.. hm. det tror jag ni vet varför.
För att jag vill vara med han hela tiden. Han är min gosnos och då ska jag ta vara på varje minut som jag är med honom. Och inte sitta vid en ( tråkig ) blogg och skriva massa skit.  Sooo .. You ... Knoow ..

Meeeene .. Nu ska jag äta lite gottit. Lasagne :)
Men vi hörs hörrenini. PUSS
Anonym
2009-05-01 @ 14:44:41

vart har alla blogginlägg tagit vägen? :S inget nytt på jättelänge ju...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0