22 April

Hej på er !!

Minns ni vad jag skrev på bloggen förra året, den 22.a april ?
Inte?
Tur att jag har länken här så ni kan läsa. För uusch :/
Idag är det 10 år sedan som min morfar dog.

Men jag tänkte att, eftersom jag inte orkar skriva ner allt som hände då , igen. Så ska ni få läsa vad jag skrev förra året.
Minns iallafall dagen som om det var igår som han dog :(
Usch på döden. Speciellt döden i trafiken. Bläää på det.

HÄR KAN NI LÄSA VAD JAG SKREV FÖRRA ÅRET !!

Annars då. Jobbet har gått bra idag! 9 - 19.05 istället för 16.00 som jag skulle slutat.
Sofia skulle på en föräldrarkurs så jag jobbade lite längre. Men det är skönt sen när jag får lönen :)
Som tur är, så är det en kort jobbardag imorgon. 8.30 - 15.45.
Jobbar alltid 9 - 19 eller 10 - 19 annars. Då det är skönt att sluta lite tidigare så man hinner med mer på dagen efter jobbet.

Nu tyvärr så hinnerf jag inte skriva mer. Mathilda kommer strax och hämtar upp mig så ska vi eventuellt gå på bio. Får se vilken det blir bara. Hade velat se 17 again, men den verkar inte gå i skövde .. ( Suck !! )
Men vi får se helt enkelt.
Hörs säkert ikväll om jag inte är supertrött. 

Pusss på er !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0