Födelsedagspresenter!


Jag fick frukost på sängen av Nellie. Vad söt du är älskling !! ♥


Detta är mina presenter :)

* En elvisp av mamma och pappa
* En sjal ifrån Indiska av Annie
* 2 10-kronor av Nellie
* En bricka av Nellie
* En Halloween-teckning av Nellie
* En vattenkokare av mamma och pappa
* En brödrost av mamma och pappa
* En klocka av Emelie

Jag fick även ett gulligt kort av Nellie.


Gulligt va ? :)

Men det bästa av allt :


Syns kanske inte så bra på bilden.
Men det snöar faktiskt idag också :D :D :D
Malin
2008-10-31 @ 13:08:47

Är inte Nellie för söt, 2 st 10 kronor? :D De tyckte jag va hur gulligt som helst. Grattis på dig igen bästa Pauline! <3

tuana
2008-10-31 @ 16:57:51
URL: http://mywork.tuana.se

Grattis :) ska du flytta ? :) tänkte på val av presenter du fick :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0