Trädet

Nu blev det stressigt här. Vet ni vad Pauline ska göra ? :)
Hon ska till Mariestad på Cruising med Mathilda, Robin, Marcus och Joakim :)

Ska byta om lite snabbt nu .. men jag hinner skriva om vad jag har gjort idag.

Ställde klockan på halv 9 och duschade jääättelänge. Sen vid 10 åkte vi till Trädet, där vi skulle ha gudstjänst i pastorns trädgård. Innan vi åkte dit så stannade vi i Kinnarp och jag köpte mina balskor.
Tar kort och visar er dom imorgon, jag lovar :)
Så jag har i stort sett varit i Trädet hela dagen.
Något som jag har gjort idag är att jag har BRÄNT SÖNDER MIG !!
Jag har skitont i ryggen och axlarna.. Så ikväll blir det långärmat för mig tror jag. haha

Min dag har varit helmysig med mycket skratt och dåliga kommentarer från många ;) hahaha

Nu ska jag som sagt springa iväg. Vi hörs imorgon.
Hoppas ni har det finfint och får en riktigt bra kväll.
PUSS

Pauline sluttext



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0