Heeelt underbart ar det

grattis grattis grattis pappa gunnar som fyller ar idag. trakigt att jag inte ar hemma, men du ska fa present av mig anda nar jag kommer hem.

Jag har det helt underbart har nere i Tunisien.
Idag har vi akt priatbat... inte att rekomendera om man heter Pauline, jag madde inget vidare kan man saga.
men jag var inte ensam om det iallafall, hahaha. madde en aaaning illa.
I Mandags sa var vi var en kamelkaravan, jag fick rida pa kamel.
Det var en jatteskon kansla, aaaskul.
I tisdags sa var vi pa spa i 2.5 timma. Bara koppla av och ta det lugnt, jatteskont. Vi fick massage, ansiktsmask, skrubbning pa hela kroppne och mycket mycket mera...

Annars har vi bara tagit det lugnt och solat och badat. Vi har akt en madrass bakom en bat ocksa, det var askul.
Ojojoj vilken semester. Denna kommer jag aldrig glomma. Vi har det verkligen saaa roligt har nere.
Pa onsdag kommer jag hem, kanns bade trakigt och roligt.
Hotellet ar jattebra har och jattestort.

Nu maste jag sticka, har inte manga minuter kvar pa datorkortet.
Har lyckats fa in att den ar tysk sa jag fattar ingenting typ. hahaha, sa kan det vara.

Ha det sa bra nu, sa berattar jag med nar jag kommer hem.
Och da kommer aven bilder, massa bilder.

Puuussss pa er alla, sa hors vi pa onsdag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0