Varför gå runt i BH på stan ... ?

Pauline är hemma, och hon är inte så jättetrött som hon trodde att hon skulle vara efter denna arbetsdag.

Jag har bara 3 dagar kvar nu, sen är jag ledig i 4 dagar. Vad skönt det ska bli med lite ledigt.
Känner att jag inte klarar av så mycket mera. Iallafall inte att jobba så mycket och så länge i sträck.
Pengar är väldigt behövligt för mig just nu, men jag känner att min kropp och även jag ska må bra också.
Och det kommer jag inte göra om jag kommer jobba såhär mycket.
I och för sig, jag måste lära mig och leva så här och att gilla läget att arbetslivet är inte alltid en dans på rosor.
För rosorna har taggar ibland och dom ska man försöka låta bli att trampa på.
Men jag trivs jättebra med mitt jobb och med mina arbetskamrater. Det gör jag verkligen :)
Hoppas på att få vara kvar där. Iallafall som inringning, eller 50 %.

Dagen idag har faktiskt gått snabbt.. Har stått och plockat upp en massa varor och mest flummat runt.
När jag gick runt där så fick jag syn på en tjej som hade en gaaanska kort kjol och sen såg jag bara en rygg.
Kollade lite närmare och såg då att tjejen gick runt i bh. Hon var väldigt kraftig också, och gick runt i en för liten kjol OCH en för liten bh. Det såg verkligen hemskt ut. Jag och Lovisa sa det att varför går man runt i bara bh och kjol på stan ?
Jaja, hennes val. Men det var ingen vacker syn för oss personal och övriga kunder.

Köpte en liten present till min lillasyster. Får se vad hon tycker om den sen när hon kommer hem.
Fyndade lite på rean. Hittade en jättesöt grå kjol och jag fick den för 31.50 :-
Inget att ens fundera på ;)

Hittade även en lila kjol som jag funderar på att köpa. Lila kommer va superfint till hösten. Inte för att jag är så mycket för varken kjol ELLER lila. Men den var superfin tycker jag :)
Den är i stuk av denna kjol, fast gjort av mer jeanstyg. För gulligt :)
Efter min personalrabatt så kommer jag att få en för 200 kronor.
Det är nästan också som hittat.

Tycker att mamma och pappa kan komma hem nu så att vi kan börja grilla lite.
Är suuperhungrig. har inte ätit sen halv 2. Inte konstigt att jag är hungrig då ;) hahaha.

Neee, nu ska jag dra mig lite. Vi hörs senare sötnosar !!

Pusssss
Sarah sJ
2008-07-31 @ 20:37:27
URL: http://sarahsj.blogg.se/

sv. aaa film är kul =)

Josefin
2008-07-31 @ 22:38:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

sv: hahaha okej :) tacck"!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0