Tunisien dag 15 - Sista dagen !

Sista dagen, då man tar alla bilder. På t.ex utsikt, pool, hotellområde och dylikt.
Så nu kommer det massa sådana bilder. Trevlig titt :)


Bild ut på Port el Kantaoui


Den lilla poolen :)


Den stora poolen :)


Restaurangen på hotellet. Där åt vi vår frukost varje dag. Hur gott som helst var det :)


Här var receptionen.


Minigolfbanan :)


En kaktus :)


Jag bland palmer och buskar :)


En fin röd blomma som jag hittade där ;)


En gång vid hotellområdet :)


Den sista bilden från denna resa blir på flygplatsen.

Det var den bästa resan i hela mitt liv. Jag och hoppas på att jag kommer åka tillbaka dit snart igen :)
Någon som vill följa med mig ? :)
Josefina
2008-08-08 @ 10:29:48
URL: http://highshine.blogg.se/

Hej :) har tittat igenom dina bilder ifrån din resa till Tunisien och fällt en tår! Var själv där 16 juli-24 juli nu i år! Tyckte det var en helt underbar resa och vill inget annat än att resa tillbaka :) vi bodde precis som ni i Port el Kantaoui och vårat hotell hette Vincci Hotel. Sista kvällen då vi skulle åka hem dock blev det försening så då fick vi stanna en extra natt och då blev det Hotel Kanta ;) erat hotell alltså! :) Tyckte det var super fint och mysigt. Som sagt det var jätte kul att titta på dina bilder eftersom jag känner igen alltihopa! Vi var på samma kamelkaravan som er dessutom :)! Ville bara lämna ett spår :) ha det bra! Josefina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0