Tunisien dag 12 och 13


Idag blev det sol och bad vid stranden, vår egna strand för gäster på Hotell Kanta :)



En låt som spelades mycket ifrån min telefon denna semester var denna låten. Ifrån filmen Förtrollad.
Den fick mig att väcka minnen, att sakna. Vilket i och för sig var väldigt jobbigt. Meeen .. Jag kunde bara helt enkelt inte sluta lyssna på den.


Sol, vind och vatten. Höga berg och djupa hav .... Njaae, det mesta stämmer iallafall :)


Edith börjar bli en neger nu ju :)


Sandra låg och läste. Det var något som blev väldigt mycket för oss där nere.
Jag läste 3 böcker på 2 veckor, vilket är väldigt bra gjort av mig. Jag läser aldrig böcker annars ;)



Efter stranden så skulle vi gå bort till ett köpcentrum som hette Hawaii .. Påvägen dit så fanns denna skylt.
Min klasskompis heter Loui, så jag tog mest kort på den bara för att visa honom ;) hahaha


I Tunisien så finns det en golfbana. Det visade sig vara en av världens finaste golfbanor.
Så nu vet ni det ;) haha


Så dår var dom tvugna att ha massa golfklubbor och en stor feetisgolfboll i rondellen vid golfbanan.
Men den var rätt snygg faktiskt ;)

Något som jag la märke till nu var att massagen var på nästa dag. Men jag lägger den i samma inlägg ändå, för annars blir det bara krångligt att ändra. Det är bara några bilder, så ta er en titt ;)


På kvällen så blev det massage. Fast jag låg bara och kollade på, och Edith fick massera malin och sandra.
Edith fick sin massage av Malin. Gud vilken kväll ;) hahaha


En av böckerna som jag läste. Camilla Läckberg , Sjöjungfrun. Jättebra bok. Fast det kändes lite segt att börja med den sista. Har inte läst någon av hennes tidigare böcker. Jag får nog börja göra det ;)


Dagen får sluta med en bild på Ediths rumpa ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0