Godmorgon på er allesammans!

Har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock!
Fast jag vaknade redan vid 7 av att Nellie hade jättehögt på på tvn. Men jag somnade om ganska snabbt igen.
Har duschat och gjort iordning mig, ska strax äta lite frukost. Idag är det praktik som gäller. Jag är verkligen inte sugen på att praktisera idag känner jag. Men så känner jag alltid, och sen blir det roligt efter ett tag. Så det hoppas jag på att det blir idag också :)

Efter praktiken åker jag till Ludvig, så det blir nog ingen mer uppdatering idag. Då blir det en extra lång uppdatering imorgon istället !

Ha en bra dag!
PUSS ♥/ Pauline
Anette
2008-02-28 @ 11:03:03

Hej! LÄste inne hos Stinalee att du hade en likadan kofta som hon har på bilderna, var kan man köpa den?

Anette
2008-02-29 @ 05:51:50

Hej! LÄste inne hos Stinalee att du hade en likadan kofta som hon har på bilderna, var kan man köpa den?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0