Gamen och Armageddon

Vilken underbar dag, förutom mina utbrott och stressanfall.
Men jag börjar faktiskt få lite panik med allting som ska vara inlämnat.
Känns som jag har massor att göra just nu, massa arbeten som ska vara klara nästan samtidigt.
Gillar inte detta, för då mår jag vara dåligt ...

Har iallafall varit på jättebra humör nu. Åkte in till stan förut och köpte frukost till imorgon, och sen vid 5 mötte jag upp Andreas :) Vi tog hans Bettan och körde hem till mig.
Har suttit och kikat på Beck - Gamen. Jag såg den i fredags, men jag somnade så jag kom inte ihåg så mycket av filmen faktiskt. Det blir ju inte bättre när man sitter och pratar bort hela filmen, hehe. Men det var superroligt att ha någon att prata med. Jag brukar annars sitta själv och kika film, och då lyckas jag alltid somna.
Men idag så gjorde jag inte det, riktigt bra sällskap hade jag :)
Efter Beckfilmen så kikade vi på filmen som han hade med sig, grymt bra faktiskt.
Nu kanske ni tycker jag är lite efter, men vi såg på Armageddon och det var första gången som jag såg den.
Den filmen gillade jag skarpt, ävenfast jag var lite seg på att hänga med i även den. Men så blir det som sagt i bra sällskap :)
Jag rekomenderar verkligen den filmen. En romantisk snyftarfilm tyckte jag det var lite faktiskt, på vissa ställen :)

image350

Nu blir det sooova, ska upp strax innan 6. Klockan 06.30 bär det av mot ULLARED med mina älsklingsflickor. Kommer bli en grymt bra dag !!
Så vet ni vad ? Jag kommer tyvärr inte blogga någonting imorgon, kanske på kvällen men det är tveksamt.
Hoppas ni klarar er utan mig i 1 dag iallafall :) Lovar att skriva så fort jag får ett tillfälle !

Godnatt med er kära läsare..
PUSS / Pauline




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0